Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Hej!
Är det verkligen så smart att köpa där igenom om man inte kan avbetala?

speciellt om man har syftet att sälja den.

tex köp en Tele för 11.000 och sälja den för 8000:- och man måste ändå betala in dom 11.000 efter 30 dagar?

Ok lyssna noga alla, min fru har fått information från USA, inside information där folk som beställt varor från AMAZON och varorna har blivit ivägskickade behöver inte betala fakturan
Dels pga det som händer i USA. De har som sent som igår satt stopp på alla beställningar och skickar inte iväg något längre till folk.
Ni som fått varorna skickade har haft tur, min fru sa att jag inte ens behöver betala fakturan pga det som händer i USA.

Ok lyssna noga alla, min fru har fått information från USA, inside information där folk som beställt varor från AMAZON och varorna har blivit ivägskickade behöver inte betala fakturan
Dels pga det som händer i USA. De har som sent som igår satt stopp på alla beställningar och skickar inte iväg något längre till folk.
Ni som fått varorna skickade har haft tur, min fru sa att jag inte ens behöver betala fakturan pga det som händer i USA.
Det är ju bara att ge hopp till att folk ska slippa betala.
Var det inte arvato som hade hand om svenska fakturorna här? 99% på att dem kommer kräva pengar ifrån dig till slut.

Arvato står ju som kreditgivare till Amazon. Tror knappast man kommer undan.

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 201350"]Arvato står ju som kreditgivare till Amazon. Tror knappast man kommer undan.
Du har rätt, arvato står för amazon, jag fick min upplysning där score står 7 på. Konstigt nog trots att ja har skulder till arvato.
Men finns det inget annat ställe som tar arvato?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp