Fick min iphone nu, men på fakturan står ju att hela beloppet ska betalas till 12 juli?
Verkar inte vara någon avbetalning
Du har rätt, arvato står för amazon, jag fick min upplysning där score står 7 på. Konstigt nog trots att ja har skulder till arvato.
Men finns det inget annat ställe som tar arvato?
Sök på Afterpay..finns en del butiker som använder det och det är arvato och lätt med skulder även till Gothia..
Jävligt bra att handla med Afterpay o fina vilkor..
Ja delbetalning funkar kanonJag har läst lite om Afterpay o det verkar gå med delbetalning. Står i deras villkor. Liknande Klarna
Sök på Afterpay..finns en del butiker som använder det och det är arvato och lätt med skulder även till Gothia..
Jävligt bra att handla med Afterpay o fina vilkor..
Varorna är från Tyskland. Alltså Amazon.de. Det är en väldigt stor skillnad. Alla kommer behöva betala sina grejer.Ok lyssna noga alla, min fru har fått information från USA, inside information där folk som beställt varor från AMAZON och varorna har blivit ivägskickade behöver inte betala fakturan
Dels pga det som händer i USA. De har som sent som igår satt stopp på alla beställningar och skickar inte iväg något längre till folk.
Ni som fått varorna skickade har haft tur, min fru sa att jag inte ens behöver betala fakturan pga det som händer i USA.
Det är väl det man ska utgå från.Varorna är från Tyskland. Alltså Amazon.de. Det är en väldigt stor skillnad. Alla kommer behöva betala sina grejer.