Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Ja, jag beställde först en IPhone 11 och det gick igenom. Har redan skickats. Sen beställde jag en till IPhone efter den första skickats iväg och även den gick igenom och har skickats.
Försökte sen beställa en till men fick direkt besked att beställningen annullerats. :/
Och har som sagt inkasso hos Gothia och även påminnelse hos Arvato. Samt en 2:a i Bisnode.
Har fått bekräftelse att det har skickats och kan även följa ordern. iPhone befinner sig i Polen Just nu :p
Hur snabbt gick det från beställning till att den skickades?

En dag. Beställde en eftermiddag och fick besked via mejl dagen efter att den skickats. Du kan följa din order också under my orders.
Verkar som att min gått igenom. Beställde igår kväll vid 21. Den finns som skuld under mina payments. Tack för svar!

Verkar som att min gått igenom. Beställde igår kväll vid 21. Den finns som skuld under mina payments. Tack för svar!

Ja! :) om den finns som skuld under payments så har det gått igenom. Så var det för mig med. Den tredje beställningen som nekades efter 10 min kom aldrig in som skuld.

hmm undra var det lägsta är som delbetalning har köpt en laptop för 3000 euro och den gick igenom också.

Ni som har kollat runt på sajten, hur är priserna jämfört med svenska butiker? Eller har de mkt sånt som inte finns i Sverige?

Fick min iphone nu, men på fakturan står ju att hela beloppet ska betalas till 12 juli?

Verkar inte vara någon avbetalning

Fick min iphone nu, men på fakturan står ju att hela beloppet ska betalas till 12 juli?

Verkar inte vara någon avbetalning
Är det arvato som har hand om fakturan? Om man ej betalar den undra vilket inkasso dom kör med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp