Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Som ovan undrade.

Är det 6 förfrågningar från 30-50? Bilden är rätt otydlig då man har illustrerat 50-100 000 med en grön färg med texten "6 st"
jag tolkar bilden som att hela vägen till 49999 är det endast 3 st.

Läser man dock så står det:
  • För var tredje lyckad autogirodragning kan du ansöka om att Levla upp en nivå. Har du sex lyckade i rad kan du Levla upp två nivåer, och så vidare. För att Levla till 100 000 kr och 50 000 kr behöver du ha minst sex lyckade autogirodragningar i rad.
Någon som vet om det är 3 eller 6 för 50 000?
6

Jag läste nånstans att Fairlo endast ”löser” delbetalningen hos Klarna. Så min månadsfaktura ex försvinner inte om jag ansöker om det hos Fairlo?
Då måste du göra om dina köp till delbetalning, runt 300kr brukar gå att göra om till delbetalning. När det är klart kan lösa med fairlo.

Hej! Vill söka 100k direkt. Går det eller måste jag börja med lägre summa och ha 6 lyckade förfrågningar först? Deklarerad inkomst för 2021 är 250k men faktiska inkomsten är 420. Fast anställd, inga andra lån (förutom csn ), inga skulder eller liknande.

Hej! Vill söka 100k direkt. Går det eller måste jag börja med lägre summa och ha 6 lyckade förfrågningar först? Deklarerad inkomst för 2021 är 250k men faktiska inkomsten är 420. Fast anställd, inga andra lån (förutom csn ), inga skulder eller liknande.
Hej! Med dina förutsättningar borde du teckna ett privatlån på en större bank. Tex. SEB. Då får du en bra ränta.
100 000 är ingen jättesumma, så det borde gå.

Avråder starkt från allt annat i din sits.

Vet inte om man kan få 100 000 direkt, jag fick 30 000 första ansökningen.
Deklarerad inkomst runt 400 000. Men har en del lån tyvärr vilket kanske drog ner det hela. Så jag vet inte exakt!

Hej! Med dina förutsättningar borde du teckna ett privatlån på en större bank. Tex. SEB. Då får du en bra ränta.
100 000 är ingen jättesumma, så det borde gå.

Avråder starkt från allt annat i din sits.

Vet inte om man kan få 100 000 direkt, jag fick 30 000 första ansökningen.
Deklarerad inkomst runt 400 000. Men har en del lån tyvärr vilket kanske drog ner det hela. Så jag vet inte exakt!
Tack för svaret! Det är bara det att jag vill inte att lånet skulle synas på UC...

Tack för svaret! Det är bara det att jag vill inte att lånet skulle synas på UC...
100 000 får du inte direkt om du ansöker hos Fairlo, skulle väl vara absolut max 50 (i undantagsfall) men jag tror att datasystemet känner av att du är ny kund.
Du behöver levla, det vill säga att dina betalningar ska dras via autogirodragningar under en 6 månaders lång period, först då kan du nå 100 000 hos Fairlo. Finns kanske någon som ändå fått 100000 beviljat snabbare än så, men det verkar vara sällsynt och Fairlo har stramat åt kraven.
Dock så syns inte Fairlo hos UC.

Någon som hört mer om fairlo lösa? Jag har inte fått något erbjudande än.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp