Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Fråga: Ni som har lösa redan hur ser det ut för er när man loggar in ? Och när man väll fått lösa knappen hur går ansökan till, vilka frågor ställer de och tas någon ny kreditupplysning ?

Inga frågor och bästa av allt. Ingen ny kredit upplysning

Inte på mig och frugan. Står tydligt på Fsirlo Lösa ingen ny kredit upplysning tas

Inte på mig och frugan. Står tydligt på Fsirlo Lösa ingen ny kredit upplysning tas
Första gången tas det en upplysning. Står sen när man signera vid BankID. Sen när man ska lösa flera är det Inget. Jag fick en första gången iaf.

Har börjat ge upp hoppet om det här med lösa nu. Det skulle vara klart innan årsskiftet, sedan fick jag besked att det skulle lanseras för alla för 3-4 veckor sedan men det händer ingenting. Kanske att man bara ska räkna med att det faktiskt kan ta hela 2022 och att även vi som kunder ska tänka "hellre en produkt som funkar än en produkt som det är strul med".

Har börjat ge upp hoppet om det här med lösa nu. Det skulle vara klart innan årsskiftet, sedan fick jag besked att det skulle lanseras för alla för 3-4 veckor sedan men det händer ingenting. Kanske att man bara ska räkna med att det faktiskt kan ta hela 2022 och att även vi som kunder ska tänka "hellre en produkt som funkar än en produkt som det är strul med".
Kan jag hålla med om. Haft lösa sen start. Kunnat bara lösa knappt halva. Nu säger de att det ej finns en skuld hos klarna när jag ansöker om att lösa resterande där(24K) kvar på delbetalning där.
men enligt lösa så hittar de ingenting :D
Så nu har IT i uppdrag att lösa problemet.

Håller med er båda.

För mig funkar det bra i alla fall. Konstigt bara att det inte är så för alla och att alla inte fick lösa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp