Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Nu dök Lösa upp även hos mig, synd bara man inte har nån av dom krediterna som går/kommer att gå att lösa. Visst, har lite på Klarna men där har jag alltid kört månadsfaktura.
Om du har månadsfaktura kan du flytta den till delbetalningskonto och lösa det med fairlo då.

Så vad fan händer med detta lösa?

Har två frågor primärt.

1: När kommer dom som inte har lösa nu kunna ha det? Har ju snackats om det i flera månader nu.
2: Ni som har Lösa, när kan ni lösa annat förutom Klarna?

Det är en grej att ha "försläpp" när det kommer till en produkt men ett halvår tidigare och fortfarande inte ha allt på plats är fan märkligt.

Så vad fan händer med detta lösa?

Har två frågor primärt.

1: När kommer dom som inte har lösa nu kunna ha det? Har ju snackats om det i flera månader nu.
2: Ni som har Lösa, när kan ni lösa annat förutom Klarna?

Det är en grej att ha "försläpp" när det kommer till en produkt men ett halvår tidigare och fortfarande inte ha allt på plats är fan märkligt.
Get Divide 2.0 :D

Inget här ännu heller… hur lyder abetalningsplan osv? Fortfarande inte riktigt förstått skillnaden mellan Fairlo varda och Fairlo lösa.. (ursäkta om man är korkad)

Är det inte släppt till alla ?
antar jag är i provgruppen då.
jag flyttade första för några månader sen ca 12 000 från klarna och då gick det inte skicka igen, idag kunde jag flytta ytligare som jag har hos klarna men tänkte inte på om det fanns andra mottagare att välja på

Inget här ännu heller… hur lyder abetalningsplan osv? Fortfarande inte riktigt förstått skillnaden mellan Fairlo varda och Fairlo lösa.. (ursäkta om man är korkad)
Varda är kontokrediten och lösa är när dom tagit över från t ex delbetalningskontot på klarna, man får allt på en dragning. T ex jag har maxad på sammanlagt 100 000 och betalar 2000 i månaden

Kanske har skrivits förut men Klarna och Qliro verkar vara dom som går att lösa nu, Ecster, Bank Norweigan och American Express ”kommer snart”.

Ja har något jävla strul som deras IT kollar på.
Kan inte lösa återstående klarna, får svar att ja ej har någon skuld :D
Men det finns 24K kvar på delbetalning där.
IT kliar sig i huvudet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp