Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Bästa med Lösa är att det inte tas någon kredit upplysning
När man ansöker om lösa första gången tas ju en bisnode. Men sen kan man lösa upp till det man har beviljat utan att en ny upplysning görs.

Stämmer. Första gången Bisnode och andra gången ingen ny kreditupplysning

Var hittar ni ”lösa”? Försökte hjälpa en bekant men hittar det inte.

Hur lång tid tar det innan skulden regleras inne i Klarna appen? Löste mitt via Fairlo i torsdags, ser att det fortfarande ej hänt något i appen. Någon som gjort detta tidigare och vet?

Jag är en av de som tidigare fick erbjudande om Lösa. Beviljades 30K och har nu återbetalat några månader. Idag såg jag att jag nu kan ansöka om att lösa fler krediter. Den ”knappen” har inte varit aktiv längre. Någon som vet om det går att ansöka om utökat låneutrymme eller handlar det enbart om att kunna lösa inom det låneutrymme man har? Dvs ca 600 kr för egen del , haha!

Jag är en av de som tidigare fick erbjudande om Lösa. Beviljades 30K och har nu återbetalat några månader. Idag såg jag att jag nu kan ansöka om att lösa fler krediter. Den ”knappen” har inte varit aktiv längre. Någon som vet om det går att ansöka om utökat låneutrymme eller handlar det enbart om att kunna lösa inom det låneutrymme man har? Dvs ca 600 kr för egen del , haha!
Man kunde inte höja utrymme sa deras kundtjänst till mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp