Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Jag provade med 50’ och blev godkänd! Ska testa om 3 dragningar att få 100’. Verkar ju riktigt smidigt!

Fan man börjar bli otålig nu. Kan dom inte öppna upp helt snart..... Massa smålån med höga räntor som tickar, vore ju guld om man kunde bli av med dessa snart via Lösa! Tråkigt å se att man har 30k outnyttjat och man inte kan använda för att lösa massa skräp med.

Fan man börjar bli otålig nu. Kan dom inte öppna upp helt snart..... Massa smålån med höga räntor som tickar, vore ju guld om man kunde bli av med dessa snart via Lösa! Tråkigt å se att man har 30k outnyttjat och man inte kan använda för att lösa massa skräp med.
Finns det nn "lista" med aktörer man kommer kunna lösa eller är det bara teorier än så länge.

Tänker att flera aktörer kanske inte ens vill göra det enkelt för fairlo att lösa skulderna hos dem.

Sen är detta vanskligt om man kommer kunna utnyttja de återbetala kreditutrymmena igen sen direkt när fairlo betalt. Kommer ju bara sätta många i en större skuldbörda tillslut.

Åtminstone öppna upp helt för klarna. De löste bara hälften av mig.

Vi får väl se om man kommer kunna lösa vad som helst eller bara utvalda krediter. Förhoppnings kommer man kunna lösa allt möjligt. Min dröm just nu är att lösa bort vivus och ferratum.

Inte nånting har man hört mer från dom om att ” alla ” skulle kunna använda sig av Lösa från årskiftet …

När jag frågade dem i slutet av december är de skulle släppa det så fick jag som svar om en månad. Men att de inte lovade någott.

Verkar stå helt still med lösa…?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp