Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Kan man bara använda funktionen 1 gång
Jag tänker om man löser en nuvarande skuld på klarna sen betalar in den via Fairlo lösa
Kan man sedan då ta något nytt på klarna för att sedan använda Fairlo lösa igen

Kan man bara använda funktionen 1 gång
Jag tänker om man löser en nuvarande skuld på klarna sen betalar in den via Fairlo lösa
Kan man sedan då ta något nytt på klarna för att sedan använda Fairlo lösa igen
Än så länge kan man bara använda lösa en gång på Klarna. Får se upplägget sen när dom lanserar Lösa fullt ut. Jag hoppas dom klan lösa mer än bara delbetalningskontot.

Ja det kan man ju hoppas… man får tänka på det nästa gång man ska använda deras funktion

tex om du har Qliro så kanske man ska köpa det man behöver för att sen använda Fairlo lösa tjänst

Än så länge kan man bara använda lösa en gång på Klarna. Får se upplägget sen när dom lanserar Lösa fullt ut. Jag hoppas dom klan lösa mer än bara delbetalningskontot.
Det vore ju väldigt dubbelt om man kan göra det flera gånger, då är ju Fairlo egenteligen inte speciellt fair.

"vi hjälper dig så du får lägre månadskostnad på skulderna du har så du kan dra på dig lika dyra igen, om och om igen vi är" schyssta" och hjälper dig bygga ett alldeles eget skuldberg."

Det vore ju väldigt dubbelt om man kan göra det flera gånger, då är ju Fairlo egenteligen inte speciellt fair.

"vi hjälper dig så du får lägre månadskostnad på skulderna du har så du kan dra på dig lika dyra igen, om och om igen vi är" schyssta" och hjälper dig bygga ett alldeles eget skuldberg."
Håller med dig!

Fick svar av kundservice att man ska kunna lösa hos t.ex klarna flera gånger.

Någon som har kontaktat kundtjänst om när Lösa ska öppnas upp så man kan lösa flera lån?
God fortsättning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp