Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
En fråga: kanske är lite dum som inte fattar.
Jag har handlat på Klarna-kortet och har nu en skuld på ca 12 000 kr. När jag trycker lösa-knappen på Fairlo så får jag upp att jag inte har en skuld hos Klarna.
Fattar inget. Är det någon som kan förklara?
Är skulden på " delbetalningskontot " ? På Klarna appen

Jag har handlat på Klarna-kortet och har nu en skuld på ca 12 000 kr. När jag trycker lösa-knappen på Fairlo så får jag upp att jag inte har en skuld hos Klarna.
Jag hade både delbetalningskonto och en månadsfaktura, vet inte om det var en tillfällighet men totalbeloppet syntes i Fairlo Lösa så fort jag gjorde om månadsfakturan till delbetalningskonto. Tog lite tid dock eftersom jag behövde välja delbetalning på samtliga köp i månadsfakturan

Fairlo lösa, löser endast skuld från delbetalningskonto och inte månadsfaktura. Så lägg till beloppet du har som månadsfaktura till delbetalningskonto så kommer du kunna lösa.

tack för svar alla. Provar att göra så, så får vi se om det går

Fairlo lösa är endast släppt för vissa och de håller på med uppdateringar gällande detta och ska komma ut med information när det släpps för alla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp