Det står där att den inte tar hänsyn till om man betalat som man skall eller ej på sidan.Om man loggar in på kronofogdens hemsida kan man ju se hur långt in i skuldsaneringen man är,
undra om den räknar efter inbetalningarna eller bara efter tiden?
min står nu mellan dec -24 / jan -25
hade vart intressant hur det ser ut får ngn som ligger efter
Vad skönt. Förstår oron. Med hur länge fick du förlängt?Först i juni fick jag brev från Kronofogden att borgenärerna vill häva min skuldsanering. Jag invände mot det och idag fick jag beslut att att jag har kvar min skuldsanering med en förlängd betalplan. Levt i helvete sen i december och får nu livet tillbaka
Aj som fan ändå! Men se till prioritera den oavsett vad nu. Hyra,el och skuldsanering. resten löser sig..Det påbörjas 5 nya år from idag. Så de 16 månaderna jag haft den förlängs den med.
Först i juni fick jag brev från Kronofogden att borgenärerna vill häva min skuldsanering. Jag invände mot det och idag fick jag beslut att att jag har kvar min skuldsanering med en förlängd betalplan. Levt i helvete sen i december och får nu livet tillbaka
Gärna lite mer info. Nyfiken.Först i juni fick jag brev från Kronofogden att borgenärerna vill häva min skuldsanering. Jag invände mot det och idag fick jag beslut att att jag har kvar min skuldsanering med en förlängd betalplan. Levt i helvete sen i december och får nu livet tillbaka