Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Det är många miljoner skattebesked som inte är utskickade än.
Tidigare år tog det flera dagar.
Många får i morgon måndag.....

Det låter konstigt. "Många miljoner" säger du.... Ungefär sju miljoner svenskar förväntas deklarera digitalt, och bevisligen har massor av deklaranter fått besked idag. Återstår det ens "många miljoner" som kan få besked senare?

Åtminstone ett par miljoner deklaranter som har gjort ändringar får ju inget besked i morgon heller. Men många miljoner är det inte.

Det låter konstigt. "Många miljoner" säger du.... Ungefär sju miljoner svenskar förväntas deklarera digitalt, och bevisligen har massor av deklaranter fått besked idag. Återstår det ens "många miljoner" som kan få besked senare?

Åtminstone ett par miljoner deklaranter som har gjort ändringar får ju inget besked i morgon heller. Men många miljoner är det inte.

Med tanke på att det tog 6 dagar att skicka ut deklarationen till 8,1 m personer så lär det skickas ut ca 1,3 m per dag.

Förra året godkände 2,4 m deklarationen utan ändringar, Skatteverket räknar dock med att upp till 900000 fler deklarerar elektroniskt iår

så i runda slängar bör ca 2700000 deklarera elektroniskt utan ändringar.

1,3 mille fick slutskattebeskedet idag
1,3 mille får det imorgon måndag
100k får det på tisdag

så har man inte fått slutskattebeskedet senast tisdag, så bör man bli lite orolig om man vill ha pengarna i april.

Fick slutgiltigt skattebesked inatt. Då är min deklaration godkänd och pengarna kommer nästa vecka?

Fick slutgiltigt skattebesked inatt. Då är min deklaration godkänd och pengarna kommer nästa vecka?
Japp och läser du på 3:e sidan står det ”beloppet sätts in på anmält utbetalningskonto inom en vecka”

Jag har fortfarande inte fått nåt från Kivra. Dock kan jag se min slutgiltiga skatt för 2020 när jag loggar in på skatteverket. Visst borde den vara godkänd och klar då?

Dom som ska betala in får inte besked nu heller ska man inte glömma

Lyssna på mig som sagt onödigt göra folk stressade ,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp