Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Hej.

Jag ska få tillbaka 6000 på skatten men har skuldsanering som vunnit laga kraft. I denna har jag även skatteskuld. Innebär det att jag inte får tillbaka pengarna då?

Äntligen fått mitt slutskattebesked nu. Skönt att kunna pusta ut, detta har verkligen gjort mig sömnlös ett par nätter.

Fick mitt slutskattebesked nu, utbetalning ska vara gjord så pengarna borde ju trilla in redan tisdag-onsdag?

Tror att alla som kan se det inne på Skatteverket kan vara lugna, hade inte kommit där om det inte var klart sen kommer det på Kivra så småningom

Fick mitt slutskattebesked nu, utbetalning ska vara gjord så pengarna borde ju trilla in redan tisdag-onsdag?

7–9 april 2021 (onsdag-fredag)
Skatteverket betalar ut skatteåterbäring till dem som godkände deklarationen digitalt senast den 30 mars utan att göra ändringar eller tillägg.

Fick min precis nu på Kivra. Så ni som ser beslutet på Skatteverkets hemsida ska vara lugna!

Fick precis i Kivra o står inom en vecka:) trots att jag missa godkänna innan 30/3
Godkände dock vid 2-4 på natten mellan 30-31

Är det någon mer som inte fått på Kivra eller Skatteverket som ska få skattepengarna nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp