Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Ni som fortfarande inte fått slutskattebeskedet, ni kan logga in på skatteverket och trycka på beslutade skatter och avgifter. Min slutskattebesked finns redan där även om jag inte fått nåt i kivra än. Som sagt får ni slutskattebesked, då får ni pengarna genom en vecka, så ni kan sluta va oroliga. Ingen får slutskattebesked nu i april men pengarna i juni :)

Ni som fortfarande inte fått slutskattebeskedet, ni kan logga in på skatteverket och trycka på beslutade skatter och avgifter. Min slutskattebesked finns redan där även om jag inte fått nåt i kivra än. Som sagt får ni slutskattebesked, då får ni pengarna genom en vecka, så ni kan sluta va oroliga. Ingen får slutskattebesked nu i april men pengarna i juni :)

står inte så för mig, gjorde ändring med resor till och från arbete. blir det juni för min del då?...

står inte så för mig, gjorde ändring med resor till och från arbete. blir det juni för min del då?...

Det beror ju på när deklarationen blir klar. Det kan förstås vara så att dina avdrag granskas och ni inte kommer överens så tidigt. Men i bästa fall så är den klar i juni.

Någon som inte fått sitt slutskattebesked ännu ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp