Ok tack. Du som kan allt om detta Lasse man
. Tror du jag får behålla min oktober lön ?? Innan utmätningen börjar ???
Det här kan jag svara på, men då blir grodan arg och måste skriva av sig en massa, så han/hon får svara hur det funkar med det där.hej igen.. fått skuld att betala senast 6 oct.. kontaktar kronofogden min arbetsgivare den 7 0ct då ?? om jag inte betalar.. och kommer jag få papper från dom att fylla i ang lön ??.. så orolig.. jobbar på ett företag med 50 anställda. så orolig att alla ska få veta om min utmätning!!!.. lönekontoret ligger inte på samma ställe som min arbetsplats!! men så orolig;(..hur lång tid får jag på mig att skicka in pappret om utmätning från kronofogden!! måste väl få behålla oct lönen i alla fall?? dom har lönekörning typ den 18 oct..
Det här kan jag svara på, men då blir grodan arg och måste skriva av sig en massa, så han/hon får svara hur det funkar med det där.
hej igen.. fått skuld att betala senast 6 oct.. kontaktar kronofogden min arbetsgivare den 7 0ct då ?? om jag inte betalar.. och kommer jag få papper från dom att fylla i ang lön ??.. så orolig.. jobbar på ett företag med 50 anställda. så orolig att alla ska få veta om min utmätning!!!.. lönekontoret ligger inte på samma ställe som min arbetsplats!! men så orolig;(..hur lång tid får jag på mig att skicka in pappret om utmätning från kronofogden!! måste väl få behålla oct lönen i alla fall?? dom har lönekörning typ den 18 oct..
.. hört så mycket om kronofogden;( tack för att ni tar er tid att svara 
Det gör dom samtidigt som dom skickar det till dig.men när skickar dom papper till min arbetsgivare då?? och kontaktar dom??.. så orolig att dom ska komma och sälja mina möbler!!.. hört så mycket om kronofogden;( tack för att ni tar er tid att svara
![]()