Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

1000 kr med föreläggande

Ok tack.. orolig bara eftersom hon på lönekontoret brukar ringa min chef så fort de är något..hoppas hon kan hålla tyst !!.. Vill ju inte att folk ska få veta .. mår tillräckligt dåligt ändå

Jag förstår att du är orolig över allt som händer och allt som kommer att hända det är bara naturligt att du känner så. Vad jag har läst här så när allt är klart och du fått din utmätning så brukar alla oros och ångesttankar försvinna och det tror jag de kommer göra hos dig också.

Senast ändrad:
Jag förstår att du är orolig över allt som händer och allt som kommer att hända det är bara naturligt att du känner så. Men det är inte hennes (hon på lönekontorets) uppgift att tala om för din chef att du har löneutmätning då begår hon tjänstefel. Vad jag har läst här så när allt är klart och du fått din utmätning så brukar alla oros och ångesttankar försvinna och det tror jag de kommer göra hos dig också.

På mitt företag skickas löneutmätningen från lönekontoret till chefen som i sin tur skriver på ett papper med den personen som ska ha löneutmätning.

Adresseras till lönefunktionen. Brukar skickas till adressen bolaget anger som offentlig postadress

På mina företag hamnar det på ekonomikontoret, den berörda personen blir informerad och det är ju lite pinsamt kanske. I övrigt är det ingen annan som har med det att göra.

Tack för alla svar !..blir ännu roligare nu om de skickas till chefen från lönekontoret som någon skrev .... så pinsamt aldrig haft löneutmätning innan.. synd att man ej fick betala in beloppet själv varje månad istället.för arbetsgivaren..har mardrömmar om utnämningen redan nu

Tack för alla svar !..blir ännu roligare nu om de skickas till chefen från lönekontoret som någon skrev .... så pinsamt aldrig haft löneutmätning innan.. synd att man ej fick betala in beloppet själv varje månad istället.för arbetsgivaren..har mardrömmar om utnämningen redan nu

Vill man betala själv så får man ta det med alla fordringsägare som får Återkalla. Tyvärr skulle nog väldigt många skita i sina betalningarna till kf

Lasse man du som kan allt.. knappt sovit på hela helgen..bara funderat och mår skit !! Skuld att betala sista dag 6 oct.. skickar dom papper till min arbetsgivare då om löneutmätning den 7 oct då redan ??

Lasse man du som kan allt.. knappt sovit på hela helgen..bara funderat och mår skit !! Skuld att betala sista dag 6 oct.. skickar dom papper till min arbetsgivare då om löneutmätning den 7 oct då redan ??

Det går inte att svara på, kan bli då, kan dröja några dagar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp