Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Inte lika mycket tid som förr,

Har någon ett intressant ärende som kan gå vägen har jag inget emot hjälpa till givetvis om tid finns.

CranvedC@gmail.com om nån har frågor om återbetalning från spelbolag för kontakt kollar sällan forumet numer.
Ställer samma fråga om du kan rådgiva mig,
Stängd på videoslots pga spelmissbruk ifrån deras sida sedan ett par år, öppnade konto ca 1 år efter på mrvegas utan problem, spelade bort 2-300 tusen där, gjorde ett försök med återbetalning ”då stängde dom mitt konto” och blev ett nej.
finns en chans att återuppta detta försök på något vis? Eller chans?

Ställer samma fråga om du kan rådgiva mig,
Stängd på videoslots pga spelmissbruk ifrån deras sida sedan ett par år, öppnade konto ca 1 år efter på mrvegas utan problem, spelade bort 2-300 tusen där, gjorde ett försök med återbetalning ”då stängde dom mitt konto” och blev ett nej.
finns en chans att återuppta detta försök på något vis? Eller chans?
Ett nej betyder sällan det är kört.
Majoriteten får ett nej i första gången.

Jag hade återupptagit det.
Videoslots hör till ett av bolagen som har möjligheten att återbetala MrVegas likaså.

ARN är även ett bra sätt just när det gäller Videoslots.

Ska pusha på ett case mot Betsson. Ska man avvakta och se hur överklagan och om HD tar upp det där stora caset som är just nu eller vad är bäst?

Holknekt förlorade mot Kindred grupp, "Kindred group" har tydligen aldrig varit ägare av Unibet. Han ska stå för rättegångskostnader 2 miljoner.

Helt obegripligt att han gör en så pass stor tabbe.

Hans hopp står dock till att han precis som Betssonspelaren får rätt i hovrätten.

Helt obegripligt att han gör en så pass stor tabbe.

Hans hopp står dock till att han precis som Betssonspelaren får rätt i hovrätten.
Är nog inte helt lätt och vem vet om det ändrats under resans gång.
1707921056277.png

Är nog inte helt lätt och vem vet om det ändrats under resans gång.
Visa bilaga 3856

Fast just därför borde han ju kollat upp detta innan, om han var minsta osäker på huruvida han stämmer rätt bolag och drar på sig kostnader på 2 miljoner kronor borde han gjort grundjobbet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp