- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Anmäl till spelpaus, finns instruktioner på sidanE spärrad på spelpaus och fick nyhetsbrev av ett stort spelbolag i sverige. Är detta okej eller borde jag anmäla?
Anmäl till spelpaus, finns instruktioner på sidanE spärrad på spelpaus och fick nyhetsbrev av ett stort spelbolag i sverige. Är detta okej eller borde jag anmäla?
Har varit spärrad på Spelpaus ett längre tag och är det fortfarande, Dock så hittade jag hemsidorna S och Q där jag spelat bort över 700.000 under ca 2-3 månaders tid. Ser att dem går under samma grupp som Betsson (BML Group Ltd.)
Är det möjligt att få tillbaka något av dessa 2 spelbolagen?
Tack på förhand,
Om ni tror att Cranved faktiskt bryr sig om er och inte bara vill tjäna pengar är ni tappade som barn.
Har nån talat om för dig hur snygg du är när du är arg?Ganska äckligt forum när rocker och sånt förbjuds här att rekrytera folk men cranved får härja med sin dynga. Han tar en sjuk avgift och gör det bara för att tjäna pengar själv. Han är ju värre än spelbolagen. Utnyttjar folk för egen vinning. Så fort man kontaktar han ska han ha betalt om man har ett fall han anser sig kunna vinna ganska oansträngt. Så det är gratis pengar för han när han redan har färdiga mallar att skicka runt.
Har man möjlighet att få tillbaka pengarna så skit i att ge bort stor del till Cranved och gör det själv. Riktig pajsare som hittat ett sätt att sko sig på folks spelberoenden.
Har varit spärrad på Spelpaus ett längre tag och är det fortfarande, Dock så hittade jag hemsidorna S och Q där jag spelat bort över 700.000 under ca 2-3 månaders tid. Ser att dem går under samma grupp som Betsson (BML Group Ltd.)
Är det möjligt att få tillbaka något av dessa 2 spelbolagen?
Tack på förhand,
Ungefär min poäng, men har man rent mjöl i påset är det lugnt, jag personligen uppskattar såna inlägg, det är lite som en djupled med öppet mål inom fotbollen eller powerplay inom hockeyn för mycket sportreferenser nu men kortfattat så hjälper det oss bara, fler kontaktar och blir intresserade, många vet inte ens om att vi erbjuder hjälp då vi sällan skriver ut detta på forumet, det är bara se tidigare inlägg flesta perioder är vi knappt aktiva, och andra perioder svarar vi bara på folks funderingar av ren välvilja.Varför anlitar du honom i så fall? Det är ju lätt att själv formulera ett eventuellt krav till spelbolaget.
Det är väl klart att han ska få ta en liten andel för att hjälpa dig.
Det intressanta med bolaget du nämner är att dem blev uppköpta rätt så nyligen. Och då funkade det för svenska kunder spela på den hemsidan trots exempelvis spelpaus.Cranved, hur ser du på detta ärende? 700 k till schnellw****n . Borde väl gå att få tillbaka 150 k?