Vad menar du? Dem rapporterar ju in även fast du inte får ngt brev från demViaconto finns på hemsidan. Hur påverkar detta deklarationen?
Undrade mest vad årsbeskedet innebär för deklarationen. Har inte haft lån tidigare så därför jag undrar. Vet att de rapporterar in själva men tänkte bara informera om att man kan se årsbeskedet på deras hemsida om man inte fått brev eller mejl.Vad menar du? Dem rapporterar ju in även fast du inte får ngt brev från dem
Det ger dig ett underskott per kapital. Alltså räntorna du betalat redovisas som underskott på din deklariton.Undrade mest vad årsbeskedet innebär för deklarationen. Har inte haft lån tidigare så därför jag undrar. Vet att de rapporterar in själva men tänkte bara informera om att man kan se årsbeskedet på deras hemsida om man inte fått brev eller mejl.
Då blir det 10Hur funkar underskott? Säg att jag betalar 10 000 i ränta på ett år? Blir underskottet 7000 på upplysningen då eftersom man får tillbaka 30% eller blir det 10? Kanske konstig fråga men men haha.