Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Årsbesked 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Monetti
Everyday
Fairlo
Viaconto
Northmill
Rocker
Happy cash
Lumify
Vivus
Loanstep
Daypay
Thorn
Holm
Klarna

dom här har jag betalt ränta på, hur får man veta hur mycket man betalt? Får man Mail? Inte haft lån innan förutom bolån. Så
Vet inte hur det funkar. Men dom här iaf och inte fått något av någon.
På årsbeskeden som du kan se genom att antingen logga in hos dom eller så brukar dom flesta skicka ett mail med årsbeskeden runt denna tiden på året. Du kan också se betald ränta på din deklaration

På årsbeskeden som du kan se genom att antingen logga in hos dom eller så brukar dom flesta skicka ett mail med årsbeskeden runt denna tiden på året. Du kan också se betald ränta på din deklaration
Tack kompis :) ja logga in på någon av dom kan jag ej sagt upp alla. Har bara rocker Northmill Fairlo kvar

Har inget hos Northmill längre men får alltid årsbesked av dom via mail, fick mitt från dom i förrigår så det är nog på gång ska du se!
Dunder. Ja den är nog saftigast ränta på. Ångest deluxe. Att man är så sjukt blind när man är i ett spelberoende.. . Aja en dyr läxa är lärd...

Ikanobanken fick jag ifrån idag. Men inte alla!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp