Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Årets fattigaste månad, januari.

Man skall icke förglömma att pengar generar FRIHET och ju äldre man blir (kan jag tycka), desto mer värderar jag det. Friheten att kunna göra vad jag vill…inte minst att kunna resa och njuta av det goda här i livet…
Visst njuter jag som bara den av en härlig långpromenad i vår vackra Bokskog här nere i Södra Sverige och som är gratis att trampa runt i, men inget går upp mot en resa till t.ex Maldiverna eller vad sägs om ett semester hus på Mallis…
Money talks !!
All forskning inom ämnet pekar på att pengar gör en lycklig bara upp till en viss nivå, sen spelar det ingen roll.

Sen som jag skrev till Doodles.

Tycker man att man har för mycket pengar eller tjänar för mycket pengar så har man alltid ett val nämligen att skänka pengarna. Det är otroligt enkelt och tar dessutom ingen tid.

Man skall icke förglömma att pengar generar FRIHET och ju äldre man blir (kan jag tycka), desto mer värderar jag det. Friheten att kunna göra vad jag vill…inte minst att kunna resa och njuta av det goda här i livet…
Visst njuter jag som bara den av en härlig långpromenad i vår vackra Bokskog här nere i Södra Sverige och som är gratis att trampa runt i, men inget går upp mot en resa till t.ex Maldiverna eller vad sägs om ett semester hus på Mallis…
Money talks !!
Håller helt med, det är en enorm frihet att ha pengar, man får valfrihet hur man vill leva sitt liv och man har råd att ha moral.

Tycker man att man har för mycket pengar eller tjänar för mycket pengar så har man alltid ett val nämligen att skänka pengarna. Det är otroligt enkelt och tar dessutom ingen tid.
Jag är mycket skuldsatt (spel)kämpar varje månad, kunde inte köpa någon julklapp till mina barn och allt detta gör mig MYCKET olycklig. Vann jag 1 milj.på stryktipset skulle jag vara lycklig igen. Slutsatsen-pengar gör mig olycklig och pengar skulle göra mig lycklig, de kan forska hur mycket som helst

Furuviks Djurpark tar gärna emot donationer för inköp av nya primater.

Håller helt med, det är en enorm frihet att ha pengar, man får valfrihet hur man vill leva sitt liv och man har råd att ha moral.

Mer pengar = längre liv.
Mer pengar = hälsosammare liv.

Du har råd att unna dig tandvård frekvent.
Du har råd att äta bra mat som oftast är dyrare (ekologisk te.x.)
Du har råd att kunna resa och få din dos D-vitamin.
Du har råd att kanske ha privatvårdsförsäkring och slippa dö i någon kö till den allmänna vården.

Sedermera kan du få in dina barn i privata skolor som oftast är bättre, som både Kimsan och Lize är inne på, en helt annan frihet.

Jag är mycket skuldsatt (spel)kämpar varje månad, kunde inte köpa någon julklapp till mina barn och allt detta gör mig MYCKET olycklig. Vann jag 1 milj.på stryktipset skulle jag vara lycklig igen. Slutsatsen-pengar gör mig olycklig och pengar skulle göra mig lycklig, de kan forska hur mycket som helst
Om du spelar så hade en miljon tyvärr inte gjort någon skillnad och dina barn hade ändå inte fått någon julklapp.

Money talks !!
Klart att pengar ger frihet ! Men för väldigt många räcker 400k per år :) sen såklart så tackar jag såklart inte nej till dom 190k extra ! Vi älskar med att gå i skogen här i södra Sverige där vi bor :) och det blir Thailand minst en gång per år ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp