- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Semestern är nu över och imorgon är jag tillbaks i ”gruvan” igen... Som Ni vet, så tvingades jag släppa mina skulder i våras...
Trodde mycket skulle landa hos KF nu under sommaren, men icke... Bara EN fastställd skuld per dags datum
.
Hade hoppats att ja själv skulle kunna fånga upp skörden av brev från KF nu under min semester...men som sagt, bara ett fåtal har registrerats där...
Nu kommer inte ja vara hemma när posten landar på hallgolvet och istället så är det dottern som först ser eländet... Hon är redan arg och besviken på mig... och värre kommer de nu bli...
Suck...vill bara sjunka genom marken! Hur ska ja mäkta med allt?!
Trodde mycket skulle landa hos KF nu under sommaren, men icke... Bara EN fastställd skuld per dags datum
. Hade hoppats att ja själv skulle kunna fånga upp skörden av brev från KF nu under min semester...men som sagt, bara ett fåtal har registrerats där...
Nu kommer inte ja vara hemma när posten landar på hallgolvet och istället så är det dottern som först ser eländet... Hon är redan arg och besviken på mig... och värre kommer de nu bli...
Suck...vill bara sjunka genom marken! Hur ska ja mäkta med allt?!

Ja, sedan ja flyttade nu senast, så har jag vanligt brevinkast genom dörren...suck!