Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen inledande

Samma här dras runt 12.500 plus skatten men det ökar bara istället för minskar

Jag har löneutmätning på nästan 12 000, och på ett år, trots utmätning, har mina skulder ökat 300 000 (!) Har precis skickat in skuldsaneringsansökan för andra gången.. första gången var det för tätt in på senast tagna lån förstod jag det som att dom bedömde.. nu hoppas jag verkligen att jag får min skuldsanering. Jobbigt att väntetiden är orimligt lång bara. Något är allvarligt fel i samhällssystemet gällande skuldsättning.....

Jag har löneutmätning på nästan 12 000, och på ett år, trots utmätning, har mina skulder ökat 300 000 (!) Har precis skickat in skuldsaneringsansökan för andra gången.. första gången var det för tätt in på senast tagna lån förstod jag det som att dom bedömde.. nu hoppas jag verkligen att jag får min skuldsanering. Jobbigt att väntetiden på svar är orimligt lång bara. Något är allvarligt fel i samhällssystemet gällande skuldsättning.....
Är i samma sits som dig ang andra ansökan och som du beskriver med för tätt med lån in på ansökan.

Skickade in andra ansökan i juni

Jag har löneutmätning på nästan 12 000, och på ett år, trots utmätning, har mina skulder ökat 300 000 (!) Har precis skickat in skuldsaneringsansökan för andra gången.. första gången var det för tätt in på senast tagna lån förstod jag det som att dom bedömde.. nu hoppas jag verkligen att jag får min skuldsanering. Jobbigt att väntetiden är orimligt lång bara. Något är allvarligt fel i samhällssystemet gällande skuldsättning.....

Hej Utmatt, jag håller tummarna för att Du får igenom Din ansökan denna gången, men får man lov att fråga hur tätt det var från senast tagna lån till Din ansökan om skuldsanering som sedan avslogs... ?

Ps. hur stor totalskuld har Du och absolut horribelt med denna ökning... Fruktansvärt !!!

Skulden ligger idag på 1,2 miljoner. Ca 25 olika långivare. Första gången jag sökte så var det ca 1 år sedan jag hade tagit senaste lånet, men hade samtidigt tagit väldigt mycket lån då... nu är det 2 år sedan, och 1 år med löneutmätning, så nu borde de anse att jag är berättigad skuldsanering hoppas jag..

Skulden ligger idag på 1,2 miljoner. Ca 25 olika långivare. Första gången jag sökte så var det ca 1 år sedan jag hade tagit senaste lånet, men hade samtidigt tagit väldigt mycket lån då... nu är det 2 år sedan, och 1 år med löneutmätning, så nu borde de anse att jag är berättigad skuldsanering hoppas jag..

Asså, jag kan knappt smälta detta med att Din skuld har ökat med HELA 300tkr på ett år och trots utmätning om 12tkr i månaden... Det är ju helt jäkla horribelt... :( Jag är MÅLLÖS och gudarna ska veta, det händer inte ofta... :(

Ungefär den summan jag också har i skuld men tyvärr så tog jag mitt sista lån två månader innan ansökan om skusan så jag är helt säker på ett avslag. Min löneutmätning lär komma igång denna månaden el senast oktober. Har inte fått något besked från KF ännu angående uträkning av löneutmätning.
Skusan skickade jag in den 31/5.

Asså, jag kan knappt smälta detta med att Din skuld har ökat med HELA 300tkr på ett år och trots utmätning om 12tkr i månaden... Det är ju helt jäkla horribelt... :( Jag är MÅLLÖS och gudarna ska veta, det händer inte ofta... :(
Ja, det är verkligen en sorglig läsning. Jag behöver inte vara raketforskare för att förstå vad min skuld på 1,3 och 28 olika lånegivare kommer att generera i. -:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp