Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen inledande

Jag har lindorf men inte så mycket men de kanske inte spelar någon roll men kronofogden kan ju säga ja ändå

Jag har lindorf men inte så mycket men de kanske inte spelar någon roll men kronofogden kan ju säga ja ändå

Visst kan dom göra det & jag tror att vanligtvis så kör KF över Lindorff och beslutar om skuldsanering likväl.
Jag svarade enkom på Din fråga om vem
som ofta ”bråkar” & just Lindorff är en återkommande part som jag ofta läser om! Inte minst inne på forumet ”Fattiga Riddare”.

Inga bolag har fortsatt skicka fakturor efter inledandet förutom svea ekonomi.

Var i telefon med dom igår då jag sa att det är ingen ide att skicka ut mer gällande ett lån som jag haft betalplan på då jag ringde och sa att detta ingår i saneringen.

Trots detta så började kvinnan skrika och sa det är så det funkar så då jag kan inte styrka att det du säger är sant. Jag sa fortsätt skicka ni kommer få bekräftelse från kfm om jag nu får en sanering.

Hur lång tid har dom på sig att säga nej eller ja dom som man är skyldig pengar ?

Hur lång tid har dom på sig att säga nej eller ja dom som man är skyldig pengar ?
Pratade med skusan handläggare igår då jag godkände deras förslag om skukdsanering. De sa nu kommer dom skicka ut till alls och dom får 3veckor att komma med invändning.

Gör någon det så tar det runt 3 veckor till innan slutgiltigt beslut. Så räkna cirka 6 veckor till slutgiltigt svar vi får hålla tummarna för varann

Hon jag pratade me sa ca 3 månader ,ja vi få hålla tummarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp