Idag fick jag äntligen beslutet som jag väntat på!! Min skuldsanering gick igenom.. Jag är så lycklig!! Om 5 år är jag helt skuldfri!! Jippie!!!
Idag fick jag äntligen beslutet som jag väntat på!! Min skuldsanering gick igenom.. Jag är så lycklig!! Om 5 år är jag helt skuldfri!! Jippie!!!
Grattis!! Nu har ju de du har en skuld till en månad på sig att inkomma med svar. Nyfiken på hur länge du fick vänta på ditt inledande och hur du fick svar?Hej
Jag har också ansökt och fått beslut om att de skall börja inleda, hur lång tid tar det tills man börjar med att betala varje månad???

Hej
Jag har också ansökt och fått beslut om att de skall börja inleda, hur lång tid tar det tills man börjar med att betala varje månad???
Ni som har fått skuldsanering kan nån beskriva processen? Nån sa till mig att dom gör hembesök osv och ska träffa resten av familjen... stämmer det? Har idag löneutmättning och haft sen februari i år....

Skuldsaneringshandläggarna gör inte hembesök.
Dom sitter på 5 orter, från malmö i söder och östersund i norr, det vore hyfsat orimligt att besöka någon i pajala som sökt skuldsanering, det skulle ta 2 dagar inkl resa det..![]()
Tror den som sa det till mig gjorde det för att avskräcka mig på nåt vis att söka skuldsanering, fattar inte varför men...finns ju folk till allt