Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den här veckan börjar dom att arbeta med omprövningar som kommit in den 8 mars och min kom in den 9 mars, fan också, får vänta en vecka till, till att dom börjar med min omprövning:facejoy:

Den här veckan börjar dom att arbeta med omprövningar som kommit in den 8 mars och min kom in den 9 mars, fan också, får vänta en vecka till, till att dom börjar med min omprövning:facejoy:
Troligtvis kommer din också denna veckan ! Dom gör ju inte en dag per vecka !

Hej,
Jag fick inledande skuldsanering den 7mars och godkände den den 8mars. Jag väntar fortfarande på slutgiltiga beslutet. Någon som också fått väntat mer än 10v på de slutgiltiga beskedet?

Hej,
Jag fick inledande skuldsanering den 7mars och godkände den den 8mars. Jag väntar fortfarande på slutgiltiga beslutet. Någon som också fått väntat mer än 10v på de slutgiltiga beskedet?

Inledande 7 mars. Då får du nog besked efter sommaren. Brukar ta x antal månader efter inledande att man får godkänt och slutgiltigt besked. För mig från inledande till beslut tog det ett halvår.

Inledande 7 mars. Då får du nog besked efter sommaren. Brukar ta x antal månader efter inledande att man får godkänt och slutgiltigt besked. För mig från inledande till beslut tog det ett halvår.
Oj, de var lång tid.
jag trodde de skulle gå fortare eftersom fordringsägarna har 3v på sig att svara efter att man godkänt fördelningen.
sen förstår jag ju så klart att de tar längre tid än 3v. Eftersom kfm ska sammanställa efter de, men trodde inte de skulle ta mer än 7v för dom.

Det känns ju mer som man kommer få avslag när de tar så lång tid

Hej,
Tog exakt 2,5 mån för mig från inledande till beslut !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp