Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bara den som söker får såklart saneringen , inte den andra personen !
Jo jag vet!! Men det känns ju väldigt lustigt om du inte har problem med dina lån men får en del bortsanerat….

Visst ska den??
jag frågade min handläggare och enligt henne ingår den INTE
Ditt medlemskap får du betala med ditt förbehållsbelopp du får inte behålla extra för det.

Det är helt fel av handläggaren igen , jag hade ett lån hos bank norwgian på 300k och sambon var melånetagare och självklart fick hon sanering även på detta lånet .
Det är rätt om hen står själv på lånet då kan det inte ingå utan enbart om hen är medlåntagare.

Det är rätt om hen står själv på lånet då kan det inte ingå utan enbart om hen är medlåntagare.
Ja precis ! Och i detta fallet så är hon ju medlånetagare och då ska det absolut ingå

Jag är medsökande på min mans lån. Jag sökte skuldsanering innan honom men även han har släppt alla sina lån. Han kommer söka sanering om någon månad. Lånebolagen har sagt upp lånet och jag tog med det i min ansökan för att få ”mitt ansvar” bort sanerat och där blev det strulet som uppstod.

Jag är medsökande på min mans lån. Jag sökte skuldsanering innan honom men även han har släppt alla sina lån. Han kommer söka sanering om någon månad. Lånebolagen har sagt upp lånet och jag tog med det i min ansökan för att få ”mitt ansvar” bort sanerat och där blev det strulet som uppstod.
Det ska ingå utan tvekan ! Jag hade bett om att få prata med kronofogdens jurister ! För det ska ingå

Det ska ingå utan tvekan ! Jag hade bett om att få prata med kronofogdens jurister ! För det ska ingå
Jag skickade ett Mail till handläggaren och hen skulle kontakta långivaren för att hitta en lösning. Lösningen är ju att den SKA ingå eftersom jag står lika mycket på det lånet och är lika mycket ansvarig för att betala…

Jag skickade ett Mail till handläggaren och hen skulle kontakta långivaren för att hitta en lösning. Lösningen är ju att den SKA ingå eftersom jag står lika mycket på det lånet och är lika mycket ansvarig för att betala…
Helt rätt ! Alla ens skulder ska ingå ! Man kan inte välja vilka skulder som inte ska ingå !

Långivaren behöver inte gå med på något speciellt om det är som du angett.
Är snarare läge för någon att kolla vad som gäller solidariska betalningsförhållanden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp