Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändring av Ränta brev

Din fråga besvarar sig själv om du läser min orginalpost med bifogad bild igen.
Fast i bilden står det inget om dom som godkänt igen utan bara att man inte gjort någon ny ändring.
skicksr man in igen så är man ju utanför sista datumet och deras system är automatiserat och tar inte med godkännande efter det datumet.
Men vi hoppas på att din info du fått är korrekt och vi alla får pengsrna nästa vecka trots allt :)

Finns ju inte något annat än lite konspirationsteorier här som tyder på att dom försöker förstöra något.
Vad jag förstår gör skatteverket ingenting, utan det löser sig utan att dom gör något aktivt.. Skatteverket har jag inte sett ska ge någon knäpp på någon näsa, ärligt så tror jag dom inte bryr sig så mycket om det, det är inte jättemånga av alla deklarationer som påverkades/inte påverkades.
Väldigt konstigt dom gjorde det på mer eller mindre allihopa då :) finns ju knappast nån annan anledning för dom att vinna något på det !

Väldigt konstigt dom gjorde det på mer eller mindre allihopa då :) finns ju knappast nån annan anledning för dom att vinna något på det !
Om jag får tantgissa, så har de ett antal "riktiga" fel som behöver korrigeras och istället för att bara ändra dessa, så tar de det säkra före det osäkra och kör om allihop och skickar på så vis korrigeringar även där det inte behövs.

Om jag får tantgissa, så har de ett antal "riktiga" fel som behöver korrigeras och istället för att bara ändra dessa, så tar de det säkra före det osäkra och kör om allihop och skickar på så vis korrigeringar även där det inte behövs.
Också en rimlig bedömning, alternativt att dom har ett affärssystem som antingen skickar allt eller inget.

På deras fb så står det att man kan få i April även om man godkänt ändringen 4/4.

På deras fb så står det att man kan få i April även om man godkänt ändringen 4/4.
En fråga om någon är kunnig!
Hade lite överskott på skattekontot så jag gjorde en egen utbetalning i tisdags. Fick brev på kivra i onsdags att det betalades ut i tisdags. Skulle få pengarna till mitt bankkonto inom 3 bankdagar men det har ännu inte kommit. Nån som förstår varför det tar sån tid och kan pengarna fortfarande komma in i dag eller är det kört fram till måndag nu?

En fråga om någon är kunnig!
Hade lite överskott på skattekontot så jag gjorde en egen utbetalning i tisdags. Fick brev på kivra i onsdags att det betalades ut i tisdags. Skulle få pengarna till mitt bankkonto inom 3 bankdagar men det har ännu inte kommit. Nån som förstår varför det tar sån tid och kan pengarna fortfarande komma in i dag eller är det kört fram till måndag nu?
Vid den här tiden på dygnet har sista clearingkörningarna gjorts så det bör vara kört.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp