Är det fler som kan se slutskattebeskedet? Jag kan tyvärr endast se 2022 än sålänge
Skickade tyvärr in på nytt! Förhoppningsvis får vi pengarna i april ändå. Kan du se något?Fick du också en ändring? Skickade du in på nytt eller lät du den va?
Skickade tyvärr in på nytt! Förhoppningsvis får vi pengarna i april ändå. Kan du se något?
Hoppas verkligen du för pengarna utbetald! Ser ju bra ut för dig då du kan se skatteuppgifter för 2023… är det under beslutade skatteuppgifter?Jag gjorde samma :/ Men ser beslutade skatteuppgifter 2023. Så hoppas alltså. Har exakt 400kr kvar för resten av månaden då jag räknade med att få återbäringen nästa vecka :/
Hoppas verkligen du för pengarna utbetald! Ser ju bra ut för dig då du kan se skatteuppgifter för 2023… är det under beslutade skatteuppgifter?

har man beslutat för 2023 så får man skatten i april
"beslut". Skön killgissning dock. Men förmodligen är det så.har man beslutat för 2023 så får man skatten i april
Sambon kan se sitt ! Hon har skuldsanering! Jag får mitt i juni !Är det fler som kan se slutskattebeskedet? Jag kan tyvärr endast se 2022 än sålänge