Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

www.extrakredit.se

Jag skickade bild på lönespec i flera dagar och fick alltid samma svar och för en timme sen gjorde jag som marie skrev. Skapade ett nytt gmal konto och bifogade bilden och skickade, efter en halvtimma blev min arbetsgivare godkänd. Tråkiga dock nu är att man har "Extralånet - 0kr" man tycker det borde ändras eller nåt när man har fått sin arbetsgivare godkänd.

Fick avslag! Inget mail kom fick gå in på min sida där stod det avslag. Det står fortfarande att jag kan låna 6000kr.

Ja jag har ett lån på 5000kr på kortlån. Kanske därför jag blev nekad. Synd att dom inte tar bort lånegränsen på 6000kr efter att man blir nekad försöke på 3000kr senare men icke: Synd för de är billigare än kortlån!

aktörer som kör med flera sidor såsom grandvik borde som ett av villkoren ta med vad som gäller om man sedan tidigare har ett lån hos "syster"bolaget, te x borde en lånegräns inte finnas om du redan har uppnått den via kortlån. Då slipper man ju hoppas....
Tydligare villkor tack!

Ränta på över 55% för ett 12 månaders lån...är ni galna som lånar här?? Nästan 24000kr för 15000kr lånade!! Jämför d här med svindyra Ellos-liknande lån som brukar ligga på typ 35%... Kortlåns "Guldlån" är däremot riktigt bra!

fråga

hej,
du som har fått lån hos extrakredit, hur lång var ansökningsprocessen tills du fick pengarna på kontot?
Tacksam om du vill svara.

De tar business check... Redan INNAN man ens skickat in skuldbrevet. Detta var nytt och det jag undrar är varför? Det vet ju tydligen redan vid registrering OM de skall bevilja dig ett lån eller inte. Varför dra på det och kräva in skuldbrev, lönebesked mm då?

Någon..?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp