Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

www.extrakredit.se

Ränta på över 55% för ett 12 månaders lån...är ni galna som lånar här?? Nästan 24000kr för 15000kr lånade!! Jämför d här med svindyra Ellos-liknande lån som brukar ligga på typ 35%... Kortlåns "Guldlån" är däremot riktigt bra!

Hur kan man få guldlånet?

Antagligen efter att man tagit flera Silverlån och skött sig, jag lyckades få ett 10000kr Guldlån efter jag frågade snällt och betalt tillbaka 3 stora Silverlån. Tror inkomsten spelar in då jag sett vissa får Guld direkt. 10000kr på 6 månader kostar mig bara 1196kr totalt...1866kr x 6, helt ok!

Konstigt att Kortlån ligger bakom den här andra superdyra sajten...

Ja och inga anmärkningar
Jag fick lån hos kortlan med anmärkning
Och då på summan 15000 och nu får man inga ha alls

Hej någon annan som fått sms om ytterligare ett lån
Trots att man redan har ett lån hos dom?

Vad händer? Jag har skickat in lönespec och arbetsgivare men sen inget mer? I vilket steg ska jag ansöka om lånet?
Har inte hört nåt, ansökte om att bli kund 8 på morgonen.

Kortlån och Extrakredrit är en av dom
med lååååångsam kundtjänst. Ibland svarar dom inte alls

Jag har aldrig haft problem med kortlån

Frågor

Hej,har några frågor eft att ha skummat mellan raderna här,när det gäller kortlån så undrar jag om man kan söka med anmärkningar ?(har 4st små tot 2000kr) Vad jag förstår så får man ej ha anm hos extrakredit? Och ingen av dessa tar UC eller? Hoppas ni kan svara,den som vet ! Tacksam..

Jag registrerade arbetsgivare och skickade in lönespec igår, fick besked idag och att mitt arbete var godkänt och ett par timmar senare kom avtal och villkor med rubriken "Nytt lån hos Extrakredit" loggar in på deras sida, har 12 fakturor upplagda och status på lånet är "Löper".. 6000kr / 12 månader / 775:-/ mån.. Tyckte dom hade generösa funktioner faktiskt, alla fakturor finns i en lista och i kanten av varje faktura finns alternativen "Flytta förfallodag" och "avbetalningsplan" kostar en liten peng att flytta förfallodag men att flytta den en hel månad kostade nog inte mer än runt 150kr vilket jag tycker är billigt, pengarna har dock inte kommit in på kontot än men jag har Swedbank och dom brukar alltid ta längre tid på sig än alla dom andra eftersom dom vägrar samarbeta med SMS-långivare och dylika, men än så länge är jag nöjd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp