- Meddelanden
- 1 873
- Mottagna reaktioner
- 1 187
- Poäng
- 867
Har du läst artikeln?Att han dessutom tar ett lån för att sedan vägra betala tillbaka för att han inte gillar villkoren. Som har ändå har godkänt och sedan gråter ut i kvällspressen över det. Pellejöns.
Att han dessutom tar ett lån för att sedan vägra betala tillbaka för att han inte gillar villkoren. Som har ändå har godkänt och sedan gråter ut i kvällspressen över det. Pellejöns.
Ja, det har jag.Har du läst artikeln?
Jo tack, jag hade aldrig hamnat hos KFM om jag "bara" fått en ränta på 11%.Ja, det har jag.
Men han var väl fullt medveten om vad han accepterade för vilkor för lånet?
Och ta ett lån för att hoppas att långivaren ska gå i konkurs så han skulle slippa betala? Det säger väl allt om han.
Dessutom, en ränta på 11% är det väl ändå något som många här skulle bli överlyckliga över?
Hade han lånat av 4Finance hade jag möjligen kunnat förstå han men.....
Ja det kan jag också tycka, men i sak har han rätt. Hade någon journalist ringt och intervjuat mej så hade min hela levnadshistoria framstått som helt patetisk beträffande min ekonomiska situation. Det blir inte alltid som man planerar eller har tänkt sej.jag kan inte annat än tycka att han var liter löjlig!!!
Finns då de som är värre än Nordax kan jag tycka. Min erfarenhet av dem är rätt bra och har lån kvar där än idag