- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Vad hade du för förutsättningar?Det gick bra. 300k beviljat till en ränta på 5.75%
Vad hade du för förutsättningar?Det gick bra. 300k beviljat till en ränta på 5.75%
Inte fått upplysningskopian än men annars så här,Vad hade du för förutsättningar?
Försök inte!!Förmodar att det inte är möjligt att ansöka och få beviljat med 2 BA?
En går ut i december och en juli 2023.
Fick upplysningskopian nu och hade Beräknad kreditrisk: 7 (God kreditvärdighet)Inte fått upplysningskopian än men annars så här,
Inkomst 504k
Underskott 40k
0 ff
0 anmärkningar

Ingen?Hej! Är det någon som har erfarenhet kring "manuell kontroll" på Wästgöta? Vad exakt innebär detta? Såg att dom hade ringt mig, men hann inte svara. Behöver dom kompletteringar via telefon?
Avslag får man väl direkt och inte via telefon?
Om någon har erfarenhet av detta så dela gärna med er!
Mvh
Hej! Undrar om du har får manuell kontroll eller fick du svar direkt på skärmen. För mig manuell kontroll sen två dager tillbacka inga svar än. TackDet gick bra. 300k beviljat till en ränta på 5.75%
Hej! Nej jag fick svar direkt på skärmen och signerade med BankID.Hej! Undrar om du har får manuell kontroll eller fick du svar direkt på skärmen. För mig manuell kontroll sen två dager tillbacka inga svar än. Tack