Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

På min ansökan så står det " din låneansökan behöver manuell kontroll "
Någon annan som fått det? Fick du godkänt eller avslag dåm?

Tar väldigt lång tid innan man får besked.
3 dagar nu. Bisnode 7a, 199tkr årsinkomst. Aldrig tagit lån förut. Inga anm, helt bäckfri.

Tror ni han blir beviljad på 100k? Eller att dom ger lägre erbjudande eller avslag helt.

Någon som vet hur kinkiga dom är med förfrågningar? Jag ska ansöka hos Wästgöta om en dryg månad men skulle behöva ett mindre lån fram tills dess. Funderar på fairlo men är rädd att det kan påverka min ansökan hos wästgöta i augusti. Har 0 ff hos bisnode i nuläget. Väntar ut en anmärkning som försvinner i början av augusti.

Mina förutsättningar då blir:

506´ inkomst
40´ underskott
0 anmärkningar
0 ff ( i nuläget)

Någon som vet hur kinkiga dom är med förfrågningar? Jag ska ansöka hos Wästgöta om en dryg månad men skulle behöva ett mindre lån fram tills dess. Funderar på fairlo men är rädd att det kan påverka min ansökan hos wästgöta i augusti. Har 0 ff hos bisnode i nuläget. Väntar ut en anmärkning som försvinner i början av augusti.

506´ inkomst
40´ underskott
0 anmärkningar
0 ff ( i nuläget)
Jag skulle vänta, kan du ta något creditsafe lån så länge ?

506´ inkomst
40´ underskott
0 anmärkningar
0 ff ( i nuläget)
Jag skulle också vänta, Fairlo påverkar Bisnode en hel del.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp