- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Låter märkligt, det är samma kreditgivare!Kassakon fick ett lån från jula nyligen. Han fick avslag på wästgöra men lyckades få på jula. Hur kan det vara samma då?
Låter märkligt, det är samma kreditgivare!Kassakon fick ett lån från jula nyligen. Han fick avslag på wästgöra men lyckades få på jula. Hur kan det vara samma då?
Ja, det är Wästgöta.är det någon i gruppen som har fått Jula lånet? loggar man in på Wästgötas sida då?
Jag förklarade ju det med. Jag trodde min anmärkning var borta så jag sökte Wästgöta och fick nej. Dagen efter när anmärkningen faktiskt var borta sökte jag igen men tog det via Jula. Men det är helt och hållet Wästgöta.Låter märkligt, det är samma kreditgivare!
lite lustigt, jag som har Wästgötas lån kan logga in på Jula lånets sida, allt är detsamma förutom bakgrundfärgen på sidanJa, det är Wästgöta.
Mitt bästa tips innan man söker på Wästgöta så ring till Bisnode och begär er Kreditrisk eftersom det är det betyget dem går på. Jag hade en 8:a på ” Min Upplysning ” kopia till Wästgöta en 6:a ( Kreditrisk ) och blev beviljad 150.000 vilket jag också sökte. Har du kreditrisk under en 6:a så tror jag det blir avslag direkt.Precis sökte på deras hemsida efter ny årsinkomst för 200k.
inkomst 580k
Underskott 70k
Ff 3
Avslag direkt och inga mindre erbjudande heller.
jag tror inte de vill ge något lån längre, många har fått avslag. Vänta tills dina ff försvunnit då kanske har du någon chans.
Hade en 7a på minupplyssning och visade vara en 3a i efterupplyssning. minupplyssning fejk betyg är helt onödig och overklig.
Mitt bästa tips innan man söker på Wästgöta så ring till Bisnode och begär er Kreditrisk eftersom det är det betyget dem går på. Jag hade en 8:a på ” Min Upplysning ” kopia till Wästgöta en 6:a ( Kreditrisk ) och blev beviljad 150.000 vilket jag också sökte. Har du kreditrisk under en 6:a så tror jag det blir avslag direkt.
https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/bisnode-guide-till-hur-det-funkar.15446/[/QUO
Precis sökte på deras hemsida efter ny årsinkomst för 200k.
inkomst 580k
Underskott 70k
Ff 3
Avslag direkt och inga mindre erbjudande heller.
jag tror inte de vill ge något lån längre, många har fått avslag. Vänta tills dina ff försvunnit då kanske har du någon chans.
Hade en 7a på minupplyssning och visade vara en 3a i efterupplyssning. minupplyssning fejk betyg är helt onödig och overklig.
Absolut gör det och dela gärna med dig svaret från Bisnode.Jag har liknande förutsättningar som dig fast 625tkr i inkomst och 54tkr i underskott.
Har en 8a på Minupplysning men kommer vänta tills december då sista ffr löper ut innan jag vågar söka!
Kan iof vara värt att ringa Bsinode och se vilket kreditrisk man ligger på idag.