Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Låter märkligt, det är samma kreditgivare!
Jag förklarade ju det med. Jag trodde min anmärkning var borta så jag sökte Wästgöta och fick nej. Dagen efter när anmärkningen faktiskt var borta sökte jag igen men tog det via Jula. Men det är helt och hållet Wästgöta.

Någon som vet vad som räknas som för många FF på bisnode när man gör en ansökan?

Samt är en FF från Fairlo en ”dum” FF att ha, någon som har uppfattning om detta?

Precis sökte på deras hemsida efter ny årsinkomst för 200k.
inkomst 580k
Underskott 70k
Ff 3
Avslag direkt och inga mindre erbjudande heller.
jag tror inte de vill ge något lån längre, många har fått avslag. Vänta tills dina ff försvunnit då kanske har du någon chans.
Hade en 7a på minupplyssning och visade vara en 3a i efterupplyssning. minupplyssning fejk betyg är helt onödig och overklig.

inkomst 580k
Underskott 70k
Ff 3
jag tror inte de vill ge något lån längre, många har fått avslag. Vänta tills dina ff försvunnit då kanske har du någon chans.
Hade en 7a på minupplyssning och visade vara en 3a i efterupplyssning. minupplyssning fejk betyg är helt onödig och overklig.
Mitt bästa tips innan man söker på Wästgöta så ring till Bisnode och begär er Kreditrisk eftersom det är det betyget dem går på. Jag hade en 8:a på ” Min Upplysning ” kopia till Wästgöta en 6:a ( Kreditrisk ) och blev beviljad 150.000 vilket jag också sökte. Har du kreditrisk under en 6:a så tror jag det blir avslag direkt.
https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/bisnode-guide-till-hur-det-funkar.15446/

Senast ändrad:
Mitt bästa tips innan man söker på Wästgöta så ring till Bisnode och begär er Kreditrisk eftersom det är det betyget dem går på. Jag hade en 8:a på ” Min Upplysning ” kopia till Wästgöta en 6:a ( Kreditrisk ) och blev beviljad 150.000 vilket jag också sökte. Har du kreditrisk under en 6:a så tror jag det blir avslag direkt.
https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/bisnode-guide-till-hur-det-funkar.15446/[/QUO
inkomst 580k
Underskott 70k
Ff 3

Jag har liknande förutsättningar som dig fast 625tkr i inkomst och 54tkr i underskott.
Har en 8a på Minupplysning men kommer vänta tills december då sista ffr löper ut innan jag vågar söka!
Kan iof vara värt att ringa Bsinode och se vilket kreditrisk man ligger på idag.

Jag har liknande förutsättningar som dig fast 625tkr i inkomst och 54tkr i underskott.
Har en 8a på Minupplysning men kommer vänta tills december då sista ffr löper ut innan jag vågar söka!
Kan iof vara värt att ringa Bsinode och se vilket kreditrisk man ligger på idag.
Absolut gör det och dela gärna med dig svaret från Bisnode.

Har några dyra krediter jag skulle vilja samla.
12 ff på Bisnode. Är det ens lönt att försöka göra en ansökan? Flera av de ansökningarna är grejer som redan är avbetalda och klara.
Har inte koll på vad risken ligger på....

Inkomst över 400k

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp