Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Då måste det gälla bara om man har betalat in kvarskatten? Min är inte uppdaterad.
Jag fattar inte att varför har din inte uppdaterats. Min vän som inte hade kvarskatt som du kunde se sin uppdatering redan igår.
Du måste kunna se din uppdatering. Eftersom uc har uppdaterat inkomst för ca 3 miljoner människor den 15e april om du har lämnat in digitalt innan sista mars då måste du vara en av de människor som fick sin uppdatering.

På minupplyssning gick jag från en 6a till 7a. Sen vet jag inte var jag verkligen har för betyg på deras egen upplyssning.
jag undrar om jag kan få något lån utan uc på låt oss säga mellan 200k till 300k?
Mina förutsägningar just nu:
4 ff , två ff gjordes av sevenday och nordax när jag sökte via lendo :(
Inkomst 2020 600k
Underskott 80k
Lån på uc 400k
Utanför uc 50k
Betyg på minupplyssning 7a

jag tänker börja med wästgöra sedan jula lånet. Wästgöra är jag lite osäker på då de vägrade mig för ca två månade sedan.
Kan jag få några tips? :)
och om det spelar någon roll vad man lånar till?

Senast ändrad:
Sökte 300 blev erbjuden 150 till 8% ränta.

Deklarerad inkomst 2020 2.976 mkr. Två tidigare ff.

Nej tack

Blev erbjuden direkt när jag sökte så antar att det var en automatiserad process? Jag har visserligen lån, men inget underskott och ingenting som syns på bisnode. Blev förvånad jag också.

På minupplyssning gick jag från en 6a till 7a. Sen vet jag inte var jag verkligen har för betyg på deras egen upplyssning.
jag undrar om jag kan få något lån utan uc på låt oss säga mellan 200k till 300k?
Mina förutsägningar just nu:
4 ff , två ff gjordes av sevenday och nordax när jag sökte via lendo :(
Inkomst 2020 600k
Underskott 80k
Lån på uc 400k
Utanför uc 50k
Betyg på minupplyssning 7a

jag tänker börja med wästgöra sedan jula lånet. Wästgöra är jag lite osäker på då de vägrade mig för ca två månade sedan.
Kan jag få några tips? :)
och om det spelar någon roll vad man lånar till?

Jula och Wästgöta är väl samma lån under olika namn bara? Stod nämligen wästgöta när jag sökte på jula.

är det någon i gruppen som har fått Jula lånet? loggar man in på Wästgötas sida då?

Kassakon fick ett lån från jula nyligen. Han fick avslag på wästgöra men lyckades få på jula. Hur kan det vara samma då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp