- Meddelanden
- 3 465
- Mottagna reaktioner
- 2 276
- Poäng
- 1 557
Nej.Behövde du använda kreditz!?
Och pengarna är utbetalda nu.
Nej.Behövde du använda kreditz!?

Då måste det gälla bara om man har betalat in kvarskatten? Min är inte uppdaterad.Min uc uppdaterades idag trotts kvarskatt. Någon sa till mig att det inte uppdateras innan augusti eller kanske ännu senare. jag borde ha verkligen inte lyssnat på honom och gjorde en desperat samlingsansökan för några dagar sedan med gamla inkomst för att jag verkligen gick på det jag hörde och struntade i att vänta så många månader.
Ansökan gjorde jag med min gamla årsinkomst som är mindre än hälften än vad jag har nu från och med idag.
Va jag ångrar mig nu
nu kan jag av egen erfarenhet säga att även om du har kvarskatt och du både deklarerar och betalar in skatten innan 31 mars du kan se din ny årsinkomst fr o m den 15 april.
Det kanske hjälper någon annan.
Tyvärr så är det standard att dom tar både på Bisnode & UC.Jag vet inte faktiskt. Nu försvann det igen verkar det som. Jag ser min årsinkomst i det gamla systemet men inte i det nya systemet.
kreditbetyg har inte ändrats heller.
Sedan har jag en annan fråga, när jag sökte via lendo ett samlings lån så märkte jag att nordax och sevenday har tagit både ff på uc och bisnode. Va fan?
Nu när jag kollar in på min upplyssning så ser jag två extra ff från dessa två i bisnode. Känner mig lurad, ska det inte vara endast ff på uc när man söker på lendo?
Jag ställde den frågan i en annan tråd, men som ja förstod på deras svar så uppdateras inte inkomsten förens i höst om man inte betalat in innan siste Mars. Min har inte uppdaterats än, deklarera innan 31 mars men har inte betalt.Min uc uppdaterades idag trotts kvarskatt. Någon sa till mig att det inte uppdateras innan augusti eller kanske ännu senare. jag borde ha verkligen inte lyssnat på honom och gjorde en desperat samlingsansökan för några dagar sedan med gamla inkomst för att jag verkligen gick på det jag hörde och struntade i att vänta så många månader.
Ansökan gjorde jag med min gamla årsinkomst som är mindre än hälften än vad jag har nu från och med idag.
Va jag ångrar mig nu
nu kan jag av egen erfarenhet säga att även om du har kvarskatt och du både deklarerar och betalar in skatten innan 31 mars du kan se din ny årsinkomst fr o m den 15 april.
Det kanske hjälper någon annan.
Svar jaÄr Jula-lånet också Bisnode alltså?
Jula lånet är Wästgöta.Är Jula-lånet också Bisnode alltså?
Nu kan jag bekräfta att min ny årsinkomst har uppdaterats överallt, uc, bisnode osv.Jag ställde den frågan i en annan tråd, men som ja förstod på deras svar så uppdateras inte inkomsten förens i höst om man inte betalat in innan siste Mars. Min har inte uppdaterats än, deklarera innan 31 mars men har inte betalt.