Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Frågan är hur länge Wästgöta kan köra enbart bisnode, med tanke på att finansinspektionen ska se över att privatpersoner kan belåna sig långt över inkomstgraden. Det som uppmärksammats i media senaste veckan?

Frågan är hur länge Wästgöta kan köra enbart bisnode, med tanke på att finansinspektionen ska se över att privatpersoner kan belåna sig långt över inkomstgraden. Det som uppmärksammats i media senaste veckan?

Fast dom ser ju dels inkomst och dels ditt underskott vilket ger en bra indikation på belåningsgraden.
Bolagen som tar UC, exemplevis Swedbank - dessa ser ju inte aktörer som tar Bisnode...

Enda lösningen vore om ALLA kreditinstitut använde samma upplysningsförslag...

Fast dom ser ju dels inkomst och dels ditt underskott vilket ger en bra indikation på belåningsgraden.
Bolagen som tar UC, exemplevis Swedbank - dessa ser ju inte aktörer som tar Bisnode...

Enda lösningen vore om ALLA kreditinstitut använde samma upplysningsförslag...
underskottet ger dock inte hela sanningen, mitt underskott berodde i stort sett enbart på mina investeringar så farsan sålt lite aktier med förlust.
dom lån som jag har tagit genererar ju egentligen ett överskott totalt sett.

underskottet ger dock inte hela sanningen, mitt underskott berodde i stort sett enbart på mina investeringar så farsan sålt lite aktier med förlust.
dom lån som jag har tagit genererar ju egentligen ett överskott totalt sett.

Det gör ju dock inte UC heller. Jag kan ha 40.000 i lån där för att via Bisnode och Creditsafe dragit på mig en miljon.

Jag ansökte å fick beviljat direkt med en ränta på 4,5% . Dock råka jag ta 80k istället för 85k ... så måste vänta en månad innan jag kan göra en ny ansökan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp