Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

ja precis men tog inte lånet utan vill ju ha 85k. Ff går ut om en månad så väntar till den är borta
har du provat att prata med deras kundtjänst?
risken om du väntar en månad och gör en ny ansökan är väl att du får mycket högre ränta

har du provat att prata med deras kundtjänst?
risken om du väntar en månad och gör en ny ansökan är väl att du får mycket högre ränta

nej det har jag inte . Vad tänker du att dem skulle kunna hjälpa med ? Att höja lånet utan en till ff ?

Sökte 300.000 på 10 år bara för att se vad som erbjuds. Fick svar att ansökan behöver manuell kontroll. Fick idag en kreditz förfrågan av dem för att bekräfta inkomst. Laddade dock ner kreditz och den hämtade 1891 transaktioner från mitt konto och gav mig betyget "good" nästan "very good". Så vet inte hur de ska bekräfta mina inkomster därvia?

Fick du lånet? Vad hade du för betyg hos Bisnode

Fortfarande under kontroll efter kreditz. Har en 7a, 450 000 inkomst, 206 000 överskott, 4 ff.

Fortfarande under kontroll efter kreditz. Har en 7a, 450 000 inkomst, 206 000 överskott, 4 ff.

Det är det som är så jäkla skumt med Bisnode. Din inkomst är ju toppen, övrskott på det och blott 4 FF men ändå "bara" en sjua. Helt ofattbart i min värld.
Hur som helst uppskattar jag om du berättar för oss hur det gick!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp