Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

kan bekräfta att Forex syns på bisnode. Inkomst vs underskott bör ej va ett problem givet min erfarenhet, jag hade 130k i underskott. Har du smslån i ff?
Jag tror en viktig grej är att samla lånen och fylla i uppgifter så de löser åt dig. Jag sökte 300’ men fick 270’ så de gick att lösa lånet jag angivit.
Minns inte att Wästgöta löser lån? Frågar de ens om man vill det?

kan bekräfta att Forex syns på bisnode. Inkomst vs underskott bör ej va ett problem givet min erfarenhet, jag hade 130k i underskott. Har du smslån i ff?
Jag tror en viktig grej är att samla lånen och fylla i uppgifter så de löser åt dig. Jag sökte 300’ men fick 270’ så de gick att lösa lånet jag angivit.
Om jag förstår det rätt så är det enklare att bli beviljad hos Wästgöta om man väljer att samla lånen?

Problemet är att de lån jag vill lösa syns inte på UC... Ska jag strunta i att fylla i att jag ska lösa lån?

knepigt. Det spelar ej ingen roll tror jag om det är utanför UC då de sannolikt kollar dina konton genom Kreditz. Men kan ju göra att de ej vill bevilja. Kan tyvärr inte svara på det

Minns inte att Wästgöta löser lån? Frågar de ens om man vill det?

jag är lite packad nu och jag minns inte riktigt ärligt talat men när jag fyllde i ansökan har jag för mig jag valde samla lån och kunde fylla i betaluppgifter för det lånet också. 100 % jag fyllde i vilken kredit jag ville lösa i ansökningsprocessen. Sen om jag bockade i samla eller ej minns jag ej, men kunde fylla i vad jag ville lösa.

knepigt. Det spelar ej ingen roll tror jag om det är utanför UC då de sannolikt kollar dina konton genom Kreditz. Men kan ju göra att de ej vill bevilja. Kan tyvärr inte svara på det
Så har man en (eller flera) inbetalningar till kronofogden, men inga anmärkningar så är det kört ändå? Trots att man inte har några lån, krediter eller skulder?

Så har man en (eller flera) inbetalningar till kronofogden, men inga anmärkningar så är det kört ändå? Trots att man inte har några lån, krediter eller skulder?

jag vet faktiskt inte men de finns en stor risk att de kollar kontona genom Kreditz och då ser de ju detta. sen om det är avgörande eller ej...

jag är lite packad nu och jag minns inte riktigt ärligt talat men när jag fyllde i ansökan har jag för mig jag valde samla lån och kunde fylla i betaluppgifter för det lånet också. 100 % jag fyllde i vilken kredit jag ville lösa i ansökningsprocessen. Sen om jag bockade i samla eller ej minns jag ej, men kunde fylla i vad jag ville lösa.
Finns det någon mer som kan bekräfta detta för jag har inte samma minne om när jag tog lån där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp