I
Intressant
Gäst
Poäng: 0
Om inte du har 10 i betyg på Bisnode då vete fan vem som har det![]()
9 faktiskt

Om inte du har 10 i betyg på Bisnode då vete fan vem som har det![]()

Jag är nästan nyfiken på varför. Med din lön hade jag kunnat spara ihop ”lånet” på ett tre månader.Ja, dessvärre.
Jag är nästan nyfiken på varför. Med din lön hade jag kunnat spara ihop ”lånet” på ett tre månader.
Till viss del absolut men skillnaderna här är så abnorma att jag hade sett det som rent slöseri om levnadskostnaderna kan jämföras med mina.Högre lön bättre bil. Högre kostnader. Högre kreditkort e.t.c.
Grovt generaliserande naturligtvis men på det stora hela så är det så i mitt fall iallafall och misstänker samma i en del andras.

ja det är svårt, och om det var svårt på dom 5-10 första sidorna så blev det ännu svårare dom sista 5-10 sidorna.Jag måste fråga, har försökt läsa några sidor men har inte tid att gå genom 113+ sidor
Är det svårt att få lån av dessa, får den bilden när man lusläser de första 5-10 sidorna i denna tråd.,
Om du inte orkar läsa så ska du få ett kort svar.Jag måste fråga, har försökt läsa några sidor men har inte tid att gå genom 113+ sidor
Är det svårt att få lån av dessa, får den bilden när man lusläser de första 5-10 sidorna i denna tråd.,