Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Underskott kanske...

Jag är nästan nyfiken på varför. Med din lön hade jag kunnat spara ihop ”lånet” på ett tre månader.

Högre lön bättre bil. Högre kostnader. Högre kreditkort e.t.c.

Grovt generaliserande naturligtvis men på det stora hela så är det så i mitt fall iallafall och misstänker samma i en del andras.

Högre lön bättre bil. Högre kostnader. Högre kreditkort e.t.c.

Grovt generaliserande naturligtvis men på det stora hela så är det så i mitt fall iallafall och misstänker samma i en del andras.
Till viss del absolut men skillnaderna här är så abnorma att jag hade sett det som rent slöseri om levnadskostnaderna kan jämföras med mina.

Jag måste fråga, har försökt läsa några sidor men har inte tid att gå genom 113+ sidor :)

Är det svårt att få lån av dessa, får den bilden när man lusläser de första 5-10 sidorna i denna tråd.,

Jag måste fråga, har försökt läsa några sidor men har inte tid att gå genom 113+ sidor :)

Är det svårt att få lån av dessa, får den bilden när man lusläser de första 5-10 sidorna i denna tråd.,
ja det är svårt, och om det var svårt på dom 5-10 första sidorna så blev det ännu svårare dom sista 5-10 sidorna.

Om du inte orkar läsa så ska du få ett kort svar.
* Betyg på Bisnode ”minupplysning” 8a
På kopian till Wästgöta minst 6a
* Inte mer än 4-5 FF på Bisnode och då inte från högkostnadskrediter
* Inga färska FF
* Inga övriga synliga lån på Bisnode typ Nordaxbank
* Lågt underskott kapital helst under 10% av inkomst.

Senast ändrad:
Inte över 100.000 mig veterligen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp