- Meddelanden
- 31
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 6
Behöver ett lån fram till jag kan ansöka om en samlingslån i september. Hur är vivus? Skickar dom något hem ?
Varför?Undvik Vivus om du har andra alternativ.
Men kul nyhet. Kollade på Kreddy nu när jag såg detta och det syns inte längre! Dem är skit, men detta är ändå fantastiskt. En sak mindre som synsSyns enligt hemsidan inte längre på uc?
Vad braMen kul nyhet. Kollade på Kreddy nu när jag såg detta och det syns inte längre! Dem är skit, men detta är ändå fantastiskt. En sak mindre som syns
Av många anledningar som du kan läsa dig till här i forumet (finns många trådar om Vivus och hur hemska de är) men mina främsta anledningar till varför man ska undvika de är att de har en mkt hög ränta, s k förlängningsavgift och kan du inte betala tillbaka lånet är de väldigt svåra att ha med att göra, har ingen professionell kundtjänst, ingen riktig inkasso. MSläppte mitt lån till inkasso för ca 1,5 år sedan, kanske 2 år, minns inte riktigt. Om det är någon som har aktivt lån där nu och kan intyga att Vivus har blivit bättre, ja då är det bara att gratulera.Varför?