Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus kontaktuppgifter

Någon som har varit i kontakt med Vivus den senaste tiden? Väntar på svar på mejl och har provade ringa idag men det verkar som att numret är ur bruk...

Provade igen lite senare och då kom jag fram. Dom har tydligen inget bankgiro eller plusgiro längre så det verkar inte som att norwegian kommer kunna lösa det lånet åt mig i samlingslånet... Om dom inte har möjlighet att betala till en internationell bank med iban och sånt, men det tvivlar jag på...

Någon som har varit i kontakt med Vivus den senaste tiden? Väntar på svar på mejl och har provade ringa idag men det verkar som att numret är ur bruk...
Jag har varit det (via mejl).
Dom svarar, men dom svarar efter ett par dagar. Efter att du mejlat dom kommer du att få ett automatiskt utskick där det framgår att det tar ett par dagar innan dom svarar.

Provade igen lite senare och då kom jag fram. Dom har tydligen inget bankgiro eller plusgiro längre så det verkar inte som att norwegian kommer kunna lösa det lånet åt mig i samlingslånet... Om dom inte har möjlighet att betala till en internationell bank med iban och sånt, men det tvivlar jag på...
Har de ingen bg eller plusgiro längre? Hur betalar man då?
Så glad att jag slipper dem. Värsta lånet jag haft.

Har de ingen bg eller plusgiro längre? Hur betalar man då?
Så glad att jag slipper dem. Värsta lånet jag haft.
Trustly eller till deras internationella bank...

Tjejen jag pratade med i telefonen var riktigt nonchalant och dryg. Riktigt skitlån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp