08 420 400 20Någon som har varit i kontakt med Vivus den senaste tiden? Väntar på svar på mejl och har provade ringa idag men det verkar som att numret är ur bruk...
Provade igen lite senare och då kom jag fram. Dom har tydligen inget bankgiro eller plusgiro längre så det verkar inte som att norwegian kommer kunna lösa det lånet åt mig i samlingslånet... Om dom inte har möjlighet att betala till en internationell bank med iban och sånt, men det tvivlar jag på...08 420 400 20
Jag har varit det (via mejl).Någon som har varit i kontakt med Vivus den senaste tiden? Väntar på svar på mejl och har provade ringa idag men det verkar som att numret är ur bruk...
Har de ingen bg eller plusgiro längre? Hur betalar man då?Provade igen lite senare och då kom jag fram. Dom har tydligen inget bankgiro eller plusgiro längre så det verkar inte som att norwegian kommer kunna lösa det lånet åt mig i samlingslånet... Om dom inte har möjlighet att betala till en internationell bank med iban och sånt, men det tvivlar jag på...
Trustly eller till deras internationella bank...Har de ingen bg eller plusgiro längre? Hur betalar man då?
Så glad att jag slipper dem. Värsta lånet jag haft.