Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus,brixo merax

Hur är BFM inkasso? Tillåter dem avbetalningsplan eller inte?

Är det någon som får höja på brixo? Verkar som ingen får det?
Nja brukar vara ganska svårt. Dels ska man verkligen varit i tid med alla betalningar verkar det som, i annat fall verkar det vara totalt kört. Dessutom tar de ju en UC vid ny förfrågan, har för mig att man får ligga på 25 % i riskprognos som absolut max.

Nej alltid bisnode. Har sökt flera gånger där. Senast förra månaden tog dem en bisnode

Vet dock ingen som har fått deras högsta belopp. Verkar omöjligt och tror dom har blivit ännu hårdare sista tiden. Dom är också bra på att skicka ut reklam via sms och mejl

Vet dock ingen som har fått deras högsta belopp. Verkar omöjligt och tror dom har blivit ännu hårdare sista tiden. Dom är också bra på att skicka ut reklam via sms och mejl
Då är jag med.
Japp håller med.

Vad tar Brixo? Tydligen inte Bisnode eftersom jag ansökt säkert 15 gånger utan att få bisnodeupplysning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp