Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vill du få hjälp med UC, låneansökning eller samlingslån?

Vet du vad som påverkar riskprognosen på din UC?

• Totalt antal röstare
    28
Men vänta här nu hur gick det till och sökte du via Lendo?? Hur hög riskprocent hade du då?

Ja, betyget 12, mindre bra.. har runt 70 ff nu, ligger fortfarande på 12..

Jag bor i en bostadsrätt som "inneboende". Lägenheten ägs av min bror som är skriven på adressen men inte bor där. Även min sambo är skriven på adressen.

Ska jag ange i ansökan att jag bor i bostadsrätt även om jag inte äger den? Och jag vill inte att banken får veta att jag är sambo mtp att hon pluggar och inte har en riktig inkomst vilket ses som en belastning. Kommer banken kolla upp personer skrivna på min adress om jag fyller i att jag är ensamstående?

Hej,

Jag har jobbat som lånehandläggare för flertal banker i flera år och hjälper personer dagligen med att förbättra sin kreditvärdighet eller hitta bästa lösningar för deras lånebehov.
Om du behöver hjälp är du välkommen att förklara ärendet så gör jag mitt bästa för att hjälpa dig!

Kan jag bli beviljad mellan 70.000-100.000kr med dessa förutsättningar?

Inkomst 2016: 272.000
Underskott: 38.000
Kreditbetyg hos UC: 6,8%
Lån: 488.357 uppdelat på 3 olika lån(ett blanco på Bank Norwegian på 283.562, ett blanco påMarginalen Bank på 172.895 och ett billån på 31.900).
UC-förfrågningar: 12st. En försvinner nu 22/8 i år, resten försvinner 9/9, 20/9, 22/9 i år, 2st 27/10 i år, 2st 12/6 nästa år och 4st 16/6 nästa år.

Kört på alla plan va?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp