Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket lån ska jag amortera först – hög ränta eller största skulden?

man tackar så hemskt mycket för hjälpen :) Har

taack!! Vaaaa gäller det alla lån man har ? alltså kommer inte att få tillbaks lika mycket i skatt om man har lån?
Du kommer inte få tillbaka någonting alls för dina privatlån.
Betalar du bort merax får du 3000:- över varje månad att kasta in på credifi, betalar du bort credifi får du 1500 extra att betala in på merax

Tack för svar. Har du vart med om något på sjukt på lumify ?
Luma och Binly finans(samma företag i princip) väldigt duktiga på att inte berätta hur dyrt allt blir. Har en månadskostnad hos Credifi, Binly, Tomly och Lumifi den här månaden på 35000:- med en bruttolön på 34000:- Talanglöst av mig att låna av dom, men lika talanglöst av dom att inte göra en tillräcklig kreditprövning. Ett nej hade ju varit det bästa för en sån som jag. Dom är 100% ovillig att hjälpa till att lösa problemet, även deras inkasso vägrar hjälpa. Hoppas dom ryker nu med banktillstånd.

Luma och Binly finans(samma företag i princip) väldigt duktiga på att inte berätta hur dyrt allt blir. Har en månadskostnad hos Credifi, Binly, Tomly och Lumifi den här månaden på 35000:- med en bruttolön på 34000:- Talanglöst av mig att låna av dom, men lika talanglöst av dom att inte göra en tillräcklig kreditprövning. Ett nej hade ju varit det bästa för en sån som jag. Dom är 100% ovillig att hjälpa till att lösa problemet, även deras inkasso vägrar hjälpa. Hoppas dom ryker nu med banktillstånd.
Herregud ska snabba mig med släckning då det är bara att merax har 44% i räntan medan de har hälften ungefär nu../ så dåligt att ränteavdraget försvinner helt man har ju kunnat använda de pengar till att betala privatlån tex, förstår inte hur detta ens gynnar..

Herregud ska snabba mig med släckning då det är bara att merax har 44% i räntan medan de har hälften ungefär nu../ så dåligt att ränteavdraget försvinner helt man har ju kunnat använda de pengar till att betala privatlån tex, förstår inte hur detta ens gynnar..
Precis! Skatteåterbäringen har ju räddat en från kfm, dåligt att det försvinner. Men ska försöka trolla bort alla snabblån, sen aldrig mer något dylikt.

Merax kan ju dock vara borta inom ett halvår om du betalar in dom extra 3000 som du frigör från att betala bort credifi. Då kvittar ränteavdraget

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp