Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket lån ska jag amortera först – hög ränta eller största skulden?

Merax direkt. 44% är ju helt sjukt. Merax kostar dig typ 7 700 kr/år i ränta, Credifi 3 900 kr och Avida 19 900 kr. Ta alltid högsta räntan först. Merax ? Credifi ? Avida. Sen när du fått bort de värsta kan du kolla på att samla Avida till nåt billigare, typ 6-8% istället för 23%.

Merax direkt. 44% är ju helt sjukt. Merax kostar dig typ 7 700 kr/år i ränta, Credifi 3 900 kr och Avida 19 900 kr. Ta alltid högsta räntan först. Merax ? Credifi ? Avida. Sen när du fått bort de värsta kan du kolla på att samla Avida till nåt billigare, typ 6-8% istället för 23%.
hej urs sent svar vart så upptagen. har tänkt i veckor nu ändå på om jag skall ta bort credfi som kostar mer i månaden eller meras som ligger på 1300 ungefär:-( så stressande detta är .

Hej igen har nu betalat av Merax. Har kvar Avida finans och Credifi som har samma ränta på 23%. Nu är min fråga vilket ska man fokusera mest på? har kvar 85K hos Avida och 15k på Credifi.
Betalar 3000 credifi och nästan bara ränta på Avida1800 ungefär . Kommer ingen vart känns det som när det gäller Avida bara ränta.

Btw ingen som känner till något ställe I Gbg som behöver extra personal?:) lager helger, vardagar kvällar . Känns som att man söker men får liksom inga svar

Tack på förhand

Jag skulle satsa allt på Credifi nu. Dels för att de är just Credifi (ju snabbare du inte behöver ha med Luma att göra desto bättre), dels att du ju relativt snabbt kommer kunna bli av med den och därmed kunna extra-amortera 3000 till i månaden på Avida sen. Då kommer det börja gå undan där också och i samband med det så blir även en mindre andel av varje månadsinbetalning ränta och allt mer amortering. Det är lite som att komma in i privatekonomisk ketos :)

Merax direkt. 44% är ju helt sjukt. Merax kostar dig typ 7 700 kr/år i ränta, Credifi 3 900 kr och Avida 19 900 kr. Ta alltid högsta räntan först. Merax ? Credifi ? Avida. Sen när du fått bort de värsta kan du kolla på att samla Avida till nåt billigare, typ 6-8% istället för
Hej. ville bara dela med mig om att jag precis slutbetalat credifi på 12k. Hurra till mig :);) , fokus är nu på den helt omöjliga krediten Avida där jag nästan inte kommer någon vart

Hej. ville bara dela med mig om att jag precis slutbetalat credifi på 12k. Hurra till mig :);) , fokus är nu på den helt omöjliga krediten Avida där jag nästan inte kommer någon vart
Jäklars, grymt bra jobbat! Hurra från mig också. Men om du nu tar pengarna du tidigare betalat in till Credifi och Merax varje månad så kommer det börja gå undan med Avida också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp