Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket inkasso har Klarna?

Är till 99.9% Lowell och Alektum nu. Jobbade på kundtjänst till nyligen och det är dem som gäller.
Vet du hur snabbt mitt ärende kommer att gå till inkasso? Jag har fram till sista mars på mig att betala nu, sen går det till inkasso. Men det går väl knappast direkt 1 april som kundtjänst påstod?

Mitt gick till legalis, 95k fick avb på 2000 i 6 månader

Nån som nyligen släppt sin delbetalning till inkasso, vilket bolag blev det och har du fått avbett, i så fall hur stor och vad var kapital beloppet från början?

Sen en fråga till om jag släpper till inkasso låt säga 18.000 som jag ligger efter med.

Får jag då från inkasso bolaget i fråga att jag måste betala det beloppet annars sägs lånet upp. Alltså så jag vet vilket inkasso bolag det blir och är det ett dåligt försöker jag betala innan lånet sagts upp och låter krediten va kvar hos klarna?

Nån som nyligen släppt sin delbetalning till inkasso, vilket bolag blev det och har du fått avbett, i så fall hur stor och vad var kapital beloppet från början?

Sen en fråga till om jag släpper till inkasso låt säga 18.000 som jag ligger efter med.

Får jag då från inkasso bolaget i fråga att jag måste betala det beloppet annars sägs lånet upp. Alltså så jag vet vilket inkasso bolag det blir och är det ett dåligt försöker jag betala innan lånet sagts upp och låter krediten va kvar hos klarna?
Jag undrar också/: vet inte om jag vågar låta mitt klarna gå vidare till inkasso.

Sielo gick mitt till.
45000 med avbetalnig 500 i månaden men endast tillfälligt i 3 månader sen måste det höjas

Fick inkassokrav från både Lowell och Alektum idag. Lowell på 3700 och Alektum 1100. Kunde klicka i avbetalningsplan direkt på Lowells hemsida. Alektum gick inte, antar för att det är litet belopp. Varför skickar klarna till 2 olika inkassobolag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp